pondělí 12. září 2016

Japonský boro uzel

Na návodné video na  Boro Reversible Loop Bag jsem náhodou narazila na Pinterestu.

Zaujal mě ten zajímavý uzel a ještě víc se mi líbila použitá technika - boro.

Nejdřív jsem se pokusila si střih nakreslit sama, ale pak mi to nedalo a začala jsem se pídit po střihu originálním. Narazila jsem na něj v Austrálii a když jsme si vyjasnili, že ho opravdu nechci poslat za 16 + 75 AUD poštou, přišel mi v mailu. A jen za patnáct klokaních dolarů. 

Jelikož jsem ale byla opravdu hodně nedočkavá, nakreslila jsem si svůj střih okamžitě a začala po chvílích prošívat boro. Teprve potom mi přišel ten správný střih a ukázalo se, že můj má příliš krátké uši a spodní díl menší, než je potřeba. Ale to se dalo celkem snadno napravit. O víkendu jsem své boro opravila a konečně taštičku sešila.

Sice nevím, jestli tu japonskou taštičku nějak využiju, ale líbí se mi a mám z ní radost.

Když jsem ji fotila na schodech na pískoviště za domem, nabídla se ochotná sousedka, že mi udělá modelku, takže mám zdokumentováno i to, jak se taštička nosí. Paní K., děkuju Vám!











4 komentáře:

  1. Alenka, fakt zaujímavé :).Túto techniku nepoznám a taštička sa Ti vydarila náramne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Beátko. Boro, to je našívání záplaty přes záplatu velkými stehy - něco přesně pro mě. ;o)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Jamalko. Mě tohle prostě chytlo. Asi prodám skříň látek a nakopím záplaty. ;o)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave