čtvrtek 19. června 2014

Kloboučky, flaškovníky a jiné drobné tajnosti



Na čas jsem se odmlčela. Ne snad proto, že bych nešila vůbec, i když toho času moc nebylo, ale protože jsem šila skoro samé tajné věci. :-)

Některé z nich jsou už ale odtajněné, tak se konečně můžu pochlubit. 




Tak především jsem šila celou hromadu kloboučků a flaškovníků pro děti, které se  ve dnech 6. - 8. června 2014 účastnily tradičního Setkání Zvířetníků.

Kloboučky i flaškovníky byly překvapením a byla jsem do poslední chvíle napjatá, zda kloboučky dětem budou. Ale střihy od Bellet z Mariny jsou dobře udělané a všechny kloboučky sedly jako ulité. Dokonce i naší Emičce, která dostala klobouček taky. 
Detailnější obrázky jsou zde.

všechny kloboučky jsou oboustranné
první flaškovníky jsou klučičí
tady už chybí sada pro našeho Tádu a Máťu
zůstala převaha holčičích flaškovníků

Na Setkání jsem taky šila část jmenovek - zadání znělo, aby to byla současně podložka pod hrnek. 



Pak jsem šila pár hraček, jednak na Setkání, jednak pro dvě malé slečny.


Taky jednu malou lehkou dečku pro Emču do kočárku.











Pro Emičku mám taky ušitý spací pytel.






A do třetice mám pro ni rozpracovanou "velkou" deku - vlastně šiju dvě, ta druhá bude patřit jiné malé slečně.

aplikace jsou částečně "opsané" ze vzorku látky
a částečně jsou vymyšlené


A pak jsem ještě ušila quilt na mezinárodní akci Forest for Ever. Ten ale zatím ukázat nemůžu, protože všechny quilty budou poprvé představeny až v září 2014 v Sainte-Marie-aux-Mines, Francie, v rámci výstavy 20. Carrefour Européen du Patchwork.


Jde už o 10. ročník projektu, při kterém se do quiltů zapracovávají výšivky žen z Afgánistánu. Letos to byl vyšitý list, na každém quiltu musí být zapracován nejméně jeden z vyšitých listů.

Více si o akci Forest for Ever můžete přečíst zde.

Teď se pomalu chystám na už tradiční "šicí tábor" od Bellusu, na který jedu s Dalmi. Už se moc a moc těším. Sice nevím, jestli se po něm budu mít čím pochlubit, ale zcela jistě vím, že si to tam báječně užiju.

9 komentářů:

  1. Jéééé, to je krásných výrobků. Přeju krásné léto na "šicím táboře".M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško. I Tobě přeju krásné léto a pohodové šití. :-)

      Vymazat
  2. ufff, to je parádna úroda ... nádhera !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné výrobky a skvěle vypracované. Tleskám!
    Ivi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. i ty tajnůstkářko :o)))
    Alenko, rozšila jsi se ve velkém !!! Výrobky máš moc krásné♥ je na nich vidět, že jsou od srdce.
    Letní tábor ti závidím "o) ale přeju. Pořádně si ho užij !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Renatko. Dnes večer jsem po týdnech trochu nakukovala kdo různých "kuchyněk". Máš v té své spoustu krásných nových věcí. <3

      Vymazat
  5. Smekám!!! Ty jsi opravdu "zamakala".
    Těším, že se zase po roce uvidíme:-) !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave