neděle 19. ledna 2014

Konvergence "Rok 2013"

konvergence s názvem "2013"

Předvánoční čas byl poněkud hektickým dovršením hektického a v mnoha směrech náročného, složitého a občas i bolestného roku. 

Těšila jsem na vánoční volno, že si odpočinu, že zlikviduju resty a že si také po dlouhé době ušiju něco svého. Že si ušiju konvergenci.





Ušila jsem ji na přelomu starého a nového roku, ale vyfotit ji za denního světla se mi podařilo až dnes.

Mezi resty patřil také úklid skříně s látkami. Když jsem se jimi probírala, najednou jsem zjistila, že jsem si na konvergenci vytahala látky v barvách kontrastních a dramatických, tedy v takových, jaké běžně nepoužívám.

Trochu rozpačitě jsem se jimi přehrabovala a pokoušela se je vyměnit úplně, nebo alespoň částečně, ale prostě to nešlo.

A pak se mi rozsvítilo - tato konvergence bude rozloučením se z rokem 2013, bude to zmapování uplynulého roku. A do konvergence ho potřebuju převést proto, abych se s událostmi toho roku dokázala lépe vyrovnat.

Doufám, že se mi to opravdu povedlo a že rok 2014 mi přinese konvergenci méně dramatickou.


skládání konvergence

Šít patchwork, to znamená do poslední přemýšlet, zkoušet a hledat, jak co nejlépe vyjádřit svou myšlenku. U konvergence to platí dvojnásob. Je tolik možností, jak pokračovat, jak posunout dílo jinam.

střed je hotov, vybírám úzký rámeček a široký lem
rámeček je napevno, stále hledám široký lem
 hledání
 v konečném širokém lemu se rámeček téměř ztratil
 detail quiltování
detail quiltování
detail quiltování
detail quiltování
detail quiltování



velikost konvergence je 89 x 89 cm, je jedna z mých nejmenších



8 komentářů:

  1. Přeji, aby letošní "knvergování" bylo příjemnější:-) Konvergence, moc ráda šiji. Je to rychlé a efektní!!!
    Přeji krásné dny a v klidu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti, Renatko. I Tobě přeju, aby ten letošní ro byl krásný ... a pastelový. :o)
      Jinak před Tebou musím opět s obdivem smeknout, protože pro mě konvergence zas tak rychlá není. Mám špatnou prostorovou představivost a trvá mi pěkně dlouho, než vymyslím seskládání a řezání látek tak, abych měla ve finále vzory přesně tak a tam, jak je chci mít.

      Vymazat
  2. Alenko, je moc krásná a ten široký lem ji pěkně zvýrazní. I to prošívání je super. Do letošního roku přeju, ať Tě potkávají je příjemné věci. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Maruško. I Tobě přeju příjemný a příznivý rok.

      Vymazat
  3. So lovely! :)
    Greetings from Finlan!
    Hugs, Ulla

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you very much. I am pleased that you like convergence.
    Greetings to Finland.
    Vave

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave