pátek 6. prosince 2013

Tip na skvělý termolin

Jedna ze švadlenek šijících deky pro paterčata, si pochvalovala termolin, který jsem jim posílala, a zajímala se, kde jsem ho koupila. Termolin pro paterčata financovala Zuzanka J. (děkujeme!), která mi také dala tip, kde ho levně sehnat.

Objednávala jsem ho tady.

V prvním sloupci vlevo najdete popis, kupovala jsem ten obyčejný, podle faktury má označení 9605/N:Termolin N 180 g/m2  š. 180 cm, 100% PES.

Cena v září byla cca 60,5 Kč za metr, š. 180 cm!  Báječná cena a báječná kvalita. A přišlo mi to prakticky hned po objednání, dokonce mi tak (za příplatek) nařezali požadované velikosti. 

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že jsem se mohla /i když zatím nešiji/ zapojit do vaší společné akce. Použila jsem svoji osvědčenou taktiku - nakoupit přímo u výrobce- a o to víc mě těší, že jste s materiálem spokojené. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave