čtvrtek 17. května 2012

Dvanáct učednických dek podruhé


Vyšlo na Marině dne 23. října 2011:
Už je to skoro rok, co jsem tu psala o slíbených dvanácti dekách, většinou partnerských. Tehdy mi chyběly už jen dvě.

Během té doby jsem ušila pár věcí, dokonce i jednu rychlou deku podle Mariny, ale práce na posledních učednických dekách pokračovaly pomalu. Nejdřív jsem dlouze počítala a malovala kaleidoskopy, pak potěžkávala porůznu nakoupené látky, objednávala další v Americe, a pak je ještě přiobjednávala v tu nejpitomější dobu, protože zrovna se začalo platit clo a já jsem na ně čekala měsíc. Konečně jsem ale měla všechno pohromadě a začala řezat a šít. Podařilo se mi sešít základ topu jedné deky a začala vleklá rekonstrukce našeho bytu. Konečně jsem začátkem října mohla pokračovat dál. Trochu mi už hořela koudel, protože deky jsem slíbila vystavit na patchworkové výstavě v Dubči na začátku listopadu.

Před chvílí jsem je došila. Měly by být završením učednických dek - a vlastně jsou, ovšem s tou výhradou, že je nedám z ruky. Nemohu, prostě to nejde. Chci je vystavit teď a možná ještě na jaře a možná ještě jindy.

Takže ty dvě poslední slíbené deky mě stále ještě čekají. Veselé, hravé, hřejivé, aby se hodily do právě rekonstruovaného domu. Ještě se tam nebydlí, tak mám ještě chvilku čas, naštěstí.

P.S. Ráda bych touto cestou poděkovala Klomelce za rychlou výrobu jmenovek na deky, moc se jí povedly.



Večernice a Jitřenka

Poslední deky ze slíbených dvanácti jsem nakonec ušila až rok později, než jsem původně zamýšlela, až před Vánoci roku 2011. Ale až tak to nevadilo, protože Martina s Pavlem si svůj domeček teprve rekonstruovali a stěhují se do něj až teď.


Lampionový průvod pro Pavla a pro Martinu

Dinodeky pro kloučky vnoučky jsem šila k Vánocům 2010, jaksi mimo pořadí.

Dinodeky pro Matýska a Tadeáška 

2 komentáře:

  1. Vůbec se ti nedivím, že Večernici a Jitřenku nedáš z ruky. Jsou nádherný. Pohyblivý. Něžný...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu na mém blogu i za vaše komentáře, jsou pro mě důležité. Vave